[Csaladtortenet 2] 1849-ben elhunyt horvát katonák

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2012. Feb. 29., Sze, 06:17:11 CET

Igen, ez a Békés megyei Vésztő.

Pironkodva vallom be, hogy engem zavartak kissé ezek a horvát halottak a furcsa neveikkel, mert elég nehéz volt fellelni a közöttük megbúvó vésztőieket.
Hát igen, néha oly gonosz indulatok gerjedeznek fel bennünk családfakutatókban. Hogy csak egy példát említsek: azonos nevű gyermekek közel azonos időben való születése esetén görcsösen keressük az egyik halálát, ha nem halt meg csecsemőként, az sem baj, még kisgyermekként is elviheti valami nyavalya, mindegy csak szűküljön a kör.

No, mindenesetre, ha valaki horvátokat kutat, esetleg szétnézhet a vésztői ref. halottiban.