[Csaladtortenet 2] I.VH. áldozatok

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Feb. 29., Sze, 12:55:10 CET

   Kedves Listatársak! Érdekességként említem, hogy a falumban az Első Világháborús emlékművön nem csak a fronton elesettek nevei vannak, hanem olyanoké is, akik itthon haltak meg a 20-as évek elején-közepén. A halálok leggyakrabban tüdőbaj, gyomorbaj. Miután megkérdeztem az időseket,miért van ez így, azt felelték, hogy azokat is hősi halottnak tekintették, akik a háborúban szerzett betegségekben haltak meg itthon. Ez nem tudom mennyire egyedi eset... Szép napot! Imi