[Csaladtortenet 2] temetők

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Feb. 29., Sze, 19:51:19 CET

Jó ötlet, Tamás, majd figyelek.

Husi Néni kérdéséhez - én is úgy gondolom, mint NJ Kolléga, hogy "nem
kell semmiféle engedély". Azt nem vitatom, hogy a fenntartónak joga
lenne ezt kikötni, de nem hiszem, hogy bármelyik valaha megtenné, hiszen
értelmetlen tiltás lenne.

De megtörtént már az Óbudaiban, hogy odajött hozzám egy nálam is nagyobb
temetőőr és felszólított, hogy hagyjam abba a fotózást, mert nem szabad.
Verbális eszközökre korlátozva, de meggyőztem arról, hogy jobb, ha
visszavonul. A hölgyek az irodában viszont kenyérre kenhetőek.