[Csaladtortenet 2] korkülönbség

Imre Nyul nyul.csf at gmail.com
2012. Jan. 1., V, 15:37:47 CET

Kedves Tamás!

Nem egyedi dolog. A fiatal feleség özvegy maradt több gyerekkel, kellett
egy családfenntartó aki vagy dolgozott, vagy jobb módú volt. Pluszban az
idős papa jó formában volt. :-)
A mi családunkban, az egyik ágon is előfordul hasonló, igaz nem 36 éves
korkülönbség, csak 29. Az is hasonló okok miatt, ott a mama 2 évvel
fiatalabb, 34 éves volt. És náluk is született 2 gyerek.

BUÉK

Üdvözlettel, Nyul Imre

*Kutatott nevek:* Nyúl/Nyul, Békés (1700-1800-as évek), Oláh (1800-as évek),
Mezner (1700-as évek, Kortsek (1700-1800-as évek)
*Kutatott helységek:* Borsos-Berinke/Borsosberény, Kálló, Tereske, Nézsa,
Szendehely, Zsély, Balassagyarmat, Felsőtárkány, Csány, Apcz/Apc

Nyul Imre
Debrecen
nyul.csf at gmail.com
http://nyul-csaladfa.hupont.hu