[Csaladtortenet 2] Fwd: korkülönbség

Illésné Váli Adrienne drisza at citromail.hu
2012. Jan. 1., V, 19:08:03 CET

Erre rálicitálok:
Kassai anyakönyvekben megtaláltam szépszüleim házassági bejegyzését, azaz 1848-ban a nőtelen 56 éves székesegyházi karigazgató elvette a 20 éves hajadont, majdan 5 év távlatában lett 3 gyerekük, és 1853-ban meghalt az öregapó, de akkor már 73 évesre öregedett. És biztos, hogy róluk volt szó.
Tehát lehet, hogy az esküvőkor bemondás alapján hazudtak az isten házában. Vagy amit nem tudok elképzelni, a halotti bejegyzés nem egyezik? De ezek szerint elég termékeny volt a papa.

Adri

A zirci anyakönyveket forgatva a mormonok honlapján találtam egy születést,
ahol az anya 36 éves és az apa 72!. Valamit tudtak erről a témáról a
régiek....

:-)

--
Solymosi Tamás