[Csaladtortenet 2] Koszonom...!

G.B. Jakabffy gabor49 at chello.nl
2012. Jan. 2., H, 00:27:30 CET

Kedves Kutato Tarsak!

Koszonom szepen gyors segitseget Csuti Elemernek es Pali Istvannak...
Korotnok eseteben! A kuldott helysegnevet eredmennyel lapozgattam, egy
lepessel ismet elobbre leptem a Gundelfinger csalad felterkepezesevel. Az
elmult honapokban vagy 60 Gundelfinger nevet viselo szemelyt sikerult
megtalalnom Korompa, Locse, Felsoszalok, Eperjes konyveiben. Viszont hasonlo
problemak meg szamomra a kovetkezo helysegnevek: Zsiage ?, Grancs ?,
Berzete-Brzotin?,  Turjaremete - Turiare Mete ?,  Tusaújfalu -  Tušická Nová
Ves? Hol talalhatom azaz kereshetem ezeknek a helysegeknek az anyakonyveit?
Segitsegeteket elore is koszonom.

Szivelyes udvozlettel

Gabor B Jakabffy .  <mailto:jakabffy at upcmail.nl> jakabffy at upcmail.nl