[Csaladtortenet 2] Gundelfinger.....Koszonom!

G.B. Jakabffy gabor49 at chello.nl
2012. Jan. 4., Sze, 11:15:54 CET

Kedves Istvan!

Segitsegedet koszonom szepen. A kerdezett felvideki helysegnevek eseteben,
ha gondba vagyok magam is hasznalom a  Google, WikiPedia es tobb nyelvu
helysegneveket mutato oldalak informacioit. Mivel az altalam emlitett kis
telepulesek egyhazkeruleti szempontbol az idok folyaman valtoztak, igy nehez
vissza talalnom oldalukat a mormonoknal.  Ezert is kertem a nalam
gyakorlottebb kutatok segitseget ... szamitava arra, hogy kozvetlen
webcimuket azaz linkuket atkuldve evvel megsegitenek.

Most hogy lapozgatok keresztbe hosszaba, igen szomoru latvany, hogy
elodeinknek is kijutott a rosszbol. Tobb jarvany. ertem ez alatt hogy
szerencsesebb esetben csak megtizedelte oket a kolera, tifusz, pestis, de
voltak olyan esetek is ahol majd az egesz telepules lakossagat elvitte.
Ezeket latva csak mosolygok, hogy napjainkban sokszor olyan dolgokbol
csinaluk gondot, . ertem magamat is bele ertve, ami tulajdonkeppen ezekhez
kepest nem is gond.

Szivelyes udvozlettel,

Gabor B Jakabffy

 <http://members.chello.nl/gajakabffy/> http://members.chello.nl/gajakabffy/