[Csaladtortenet 2] UB-jegyzék

Klára Magyari klara.magyari at gmail.com
2012. Jan. 4., Sze, 15:36:20 CET

Kedves Előd!

Amikor az eredeti anyakönyvben valamilyen változás történik amit be is
írnak oda, akkor ezekről a változásokról egy jegyzéket készítenek és
elküldik az illetékes levéltáraknak, ahol ez alapján a másodpéldányokba is
bevezetik ezeket a változásokat.  Ezt a jegyzéket hívják utólagos
bejegyzések jegyzékének. Az UB bejegyzésekkel az a gondom, hogy csak az
látszik belőle, hogy abban az évben történ valami, de hogy hol és mi az nem
derül ki. A Vas Megyei Levéltár oldalán
http://www.vaml.hu/docs/Fond/fond04_5.htm (egészen az oldal alján) találtam
egy ilyen sort, bár nem teljesen egyértelmű számomra, hogy ezek
hozzáférhetők-e. Ezért tettem fel a kérdést, mert abban reménykedtem, hogy
valaki már  kutatott ilyen jegyzéket. De ha senki, akkor majd megkérdezem a
levéltárban.