[Csaladtortenet 2] y vagy i

Reicher Péter reicher.peter at t-online.hu
2012. Jan. 4., Sze, 21:06:34 CET

Kedves István!

Épp erre szerettem volna rávilágítani, hogy még egy kizárólag nekem,
személyes tartalommal írott levéllel, nekem szóló megszólítással is
boldogítod a levlistát!

Az új témák felvetése természetesen közérdekű, de a válaszlevelekkel, mint
ahogy éppen Te tetted, nem szükségszerű 150 embert taktálni, szerintem! Aki
érdeklődik a téma iránt, írjon direktben a téma felvetőnek!

Vagy körkérdés: Mindenki élvezi levelezésünket?

Üdvözlettel,

Péter