[Csaladtortenet 2] kérés

Verner Jánosné sarimail at t-online.hu
2012. Jan. 6., P, 13:26:05 CET

Kedves Társak!

A Benyovszky családfámon szerepel gr Tisza István miniszterelnök, akit 1918
okt. 31-én otthonában meggyilkoltak.

Otthona: Budapest, Roheim-villa, Hermina út 45.

Ez ma a XIV. kerület, de akkoriban a VII. ker.-hez tartozott. A
gyászjelentése megvan, de a halálozási bejegyzését nem találom.

Már átnéztem jó pár kerületet. de sehol nem találtam rá.

Nincs meg valakinek, vagy nem tudjátok, hogy hol találhatnám meg?

Ugyanígy nem találom testvérének, Tisza Paulinának (br Radvánszky Béláné) a
bejegyzését sem, aki a GYJ  szerint

1940 márc. 23-án halt meg Bp-en.

Ha tud valaki, kérem segítsen!!!!

Köszönettel: Verner Sári