[Csaladtortenet 2] UB

Bodocs E bodocs.e at gmail.com
2012. Jan. 6., P, 17:30:35 CET

Kedves Előd!

Igen, az én családfámon is van ilyen "felmentő" bejegyzés .
Eddig eszembe sem jutott, hogy a felmentvény felől érdeklődjem, de lehet
majd valamikor a nyáron, megpróbálkozom vele a plébánián, ha lesz eredmény
beszámolok róla.
Érdekességként még megemlítem, hogy nem csak az ősök között de jelen időben
is van egy unokatestvérem, aki a másod-unokatestvérünkkel házasodott, mivel
egyházi esküvő nem volt így felmentvény sem kellett, azonban ** voltak
genetikai tanácsadáson és már van egy gyönyörű szép és okos kis, akarom
mondani nagy (16 éves) lányuk.

Üdv Zsóka

--

Legyen Szép Napod!