[Csaladtortenet 2] Csaladtortenet 2] Anonym

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Jan. 6., P, 22:02:43 CET

Kedves Gábor!Ez nem rendkívüli dolog, hanem gyakorlat volt az 1800-as években, hogy a nagyon gyakori csecsemőhalandóság miatt a meghalt csecsemő nevét kapta a következő -nem hasonló, hanem- azonos nemű gyermek. Nekem pl. három Lajos is van egy családban, és szegény, még a harmadik sem érte meg a felnőttkort...NJ