[Csaladtortenet 2] selmecbányaiak emlékkönyve -Életrajzok (1936)

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2012. Jan. 7., Szo, 10:26:49 CET

Kedves Zsuzsi!  Bányamérnök végzettségű férjem révén én is sok selmeczbányai emléket őrzök, illetve ismerek. Ezért figyeltem fel egy házassági bejegyzésre a tatai anyakönyvben, amelyet le is mentettem.A házasság 1900-ban kötetett, a vőlegény Selmeczbányán lakó bányamérnök és tanár, született 1859-ben. Ha érdekel az adat szivesen elküldöm. Üdv. A Éva