[Csaladtortenet 2] harmad-fok

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2012. Jan. 7., Szo, 15:04:08 CET

Kedves Levelezőtársak!

A témában személyesen érintett vagyok. Én az apám unokatestvérét vettem el feleségül. Szerencsére házasságunk elé, ami 48 éve tart, senki nem gördített akadályt. Két fiunk, és öt unokánk van. Mindannyian tökéletes egészségnek örvendenek, bearanyozzák életünket. (Egyébként tanácsot kértünk az akkori házi orvosunktól, aki az eltérő vércsoportra hivatkozva is, áldását adta házasságunkra.)
Én idősebb vagyok mint a feleségem. Ebből, és a rokoni kapcsolatból eredően, azért egy- két, akár komikus jelzővel illethető rokoni párosítás is adódik. A nejem nagyapja az én dédapám. Az Ő nagynénje az én nagymamám, stb.

Üdv.: István

"György Négyesi" <negyesigy at gmail.com> írta:
>Kedves Ildi>
Részben genetikus tanácsát érdemes kikérni még nem rokonok esetén részben>
sok mindent nem tudunk, tehát ha szeretik egymást, és nem közeli rokonok>
(másod vagy pláne harmadunokatestvér) nyugodtan házasodhatnak nem sokkal>
nagyobb a kockázat, mint egy "ismeretlennel">
4si Gyuri>