[Csaladtortenet 2] párhuzamosan vezetett anyakönyvek

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2012. Jan. 7., Szo, 16:56:42 CET

Én a békési református anyakönyvben láttam olyant láttam, hogy két református lelkész vezette az anyakönyveket.

Pl. 1846-ban:

A bejegyzsek közben egy felirat: Prédikátor Elekes András hetében, x bejegyzéssel lejjebb: Prédikátor Hajnal Ábel hetében, majd megint Elekes András hete jött, aztán megint Hajnal Ábelé. És így tovább.

Lehet, hogy máshol is volt ilyen, csak külön könyvben vezették?

Üdv: Ákos