[Csaladtortenet 2] ajánlat vége: Georg Freiherr von Frölichstahl: Der Adel der Habsburgermonarchie im 19. und 20. Jahrhundert című könyvében.

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2012. Jan. 9., H, 10:45:17 CET

Kedves Listatársak,

le szeretném zárni az egy héttel ezelőtt tett ajánlatomat, hogy kérésre neveket keresek ki

Georg Freiherr von Frölichstahl: Der Adel der Habsburgermonarchie im 19. und 20. Jahrhundert című könyvében.

és elküldöm a megfelelő indexeket.

Igyekeztem minden kérdésre/kérésre válaszolni. Ha mégis valaki nem kapott válasz levelére, kérem, jelezze ezt nekem.

Üdv,

Csaba