[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Elaonora Kocsis eleonora.kocsis at t-online.hu
2012. Jan. 10., K, 08:07:57 CET

      Kedves Listán  mindenkinek!
 bár kicsit késve de nagyon boldog új esztendőt kívánok .

Nagyon ritkán írok mert egy régi listatárs nagyon csúnyán ledorongolt. Sokat olvasom a leveleiteket és sok
hasznos dolgokat raktároztam el . Sok köszönet érte. Régen  már közhírré tettem, hogy hozzám került a
Gömör -Kishont vármegye nemesi családjainak II.-ik kötete  K. betűtől  ha  kell nézek benne neveket.
A én kérdésem : Valaki Pozsony ,Galánta  körül találkozott-e Pinczés  /Nebojszai/ névvel
1690-ig eljutottam Akkor már Kiskunfélegyházán laktak de hátrébb  nem jutok.néztem az összeírásokat,
de ott sem találtam megfelelőt

Eleonóra