[Csaladtortenet 2] Bodajk

Maria Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Jan. 10., K, 21:33:23 CET

Kedves Viktor!

Nekem volt ilyen esetem. Budapest keruleteknel, rosszul irtak a kerulet szamat,es egy helysegnel. Irtam az online mormonok oldalara, es par napon belul helyre tettek. Csak fel kell hivni a figyelmuket, orulnek az eszreveteleknek.
Hogy hol lehet Bodajk, talan valaki veletlen raakad. es irni fog az oldalra.

Udv. Marcsi.