[Csaladtortenet 2] Toborzás

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2012. Jan. 12., Cs, 15:24:37 CET

Kedves Listatársak,

A magyarországi Volksbundról Der Volksbund der Deutschen in Ungarn 1938-1945 unter Horthy und Hitler címmel Norbert Spannenberger írt egy kimerítő munkát, ami a Schriften des Bundesinstituts für Kultur und Geschichte der Deutschen im östlichen Europa sorozatban, mint 22. kötet jelent meg 2005-ben. ISBN 978-3-486-57728-0
Egy könyvismertető itt érhető el: http://www.ungarndeutsche.de. A pontos cím túl hosszú, hogy ide bemásolja, de ezen a portálon sok érdekes anyag van a témához. pld. eyg családkutatással foglalkozó rovat is.

Üdv,
Csaba