[Csaladtortenet 2] ToborzXs

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Jan. 12., Cs, 15:44:31 CET

Kedves Kristóf!
1.) nem látok okot, hogy miért ne a listán folytassuk a vitát. Ezek olyan dolgokat érintenek, melyek esetlegesen másoknak is mondanak valamit.
2.) egy nagyon fontos okot látoők, hogy a listán folytassuk: először magánban válaszoltam. A citrommail.hu visszadobta a válaszomat, hogy "spammolo" vagyok, mert a jelenlegi ip-címem a  spamcannibal.org tiltó-listáján van.
Azt Te is tudod, hogy a t-online.de naponként új ip-címet oszt ki, így valami tegnapi vagy régebbi használója került a listájukra. Azóta tiltakoztam ott. Kiváncsi vagyok milyen eredménnyel. De lehet, hogy valakinek nem tetszett egy levél amit írtam és métgében azt jelentette nekik, hogy tőlem spammek jönnek.
Vagyis mint ez a példa is mutatja, lehetnek olyan esetek, amikor egy listatag nem tud egy másiknak privát írni, így akár akarja, akát nem, a listán kényszerül válaszolni.

Remélem, hogy mikor (remélem hamarosan) áttérnek az IP6-os címekre, mindenki egy állandó IP-címet kap, hisz akkor már mindenkire akár ezer is jut.

Addig is a megértésedet és minden listatárs megértését kérem, mind magam, mind a hasonló helyzetbe kerültek nevében.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -