AW: [Csaladtortenet 2] Toborzás

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Jan. 12., Cs, 15:55:35 CET

Kedves Éva!
Nem a felmentett bányászokat kommunistáztam le, hanem azt az információt adtam tovább, hogy sok fő-volksbundos közéjük bújt.
Az ilyeneket ismerjük az egész világról: a gazemberek mindig találnak egy "alagutat" hogy megmeneküljenek a büntetés elől.
Ha a bányászok mind kommunisták lettek volna, akkor más is lett volna a helyzet. De a férgek biztos ott befogták a pofájukat, magukat "láthatatlanokká" tették, ehhez pedig a megfelelő összekötetések kellettek.
Egy ismerősöm mesélte, hogy egy barátja, egy zsidó ügyvéd a háború után jóvátételt kérvényezett. Ott a szmélyes kihallgatáson ugyanavval az emberrel találta magát szembe, aki az SS-puccs után a Szálasi időkben mint hű nyilas ellene intézkedett. Jellemtelen alakok mindig is voltak, vannak és sajnos lesznek is.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -