[Csaladtortenet 2] Toborzás

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2012. Jan. 12., Cs, 21:11:53 CET

Hagyjuk már ezt a témát, sajnos igenis soviniszták voltak a magyarok, már
ugye 1848-49-ben ezzel elég sok probléma volt, s 1880 után meg pláne
De ez politika, a családkutatás szempontjából az az érdekes, hogy a
Volksbundról adatokat hol lehet találni, a kutatókat ez segítheti, a
kitelepítéseknek nem az okai érdekesek, hanem mit lehet tudni, legalábbis a
mi szempontjainkból. Őszintén szólva pld. a kitelepítettek listái engem is
érdekelnének
 Gyuri