[Csaladtortenet 2] Szederkény

Lévai Zoltánné Éva levai44 at freemail.hu
2012. Jan. 13., P, 09:08:31 CET

Kedves Ili!

Köszönöm az információt Szederkényről.
Dédanyánk Hornung Sophia keresztelése 1859.márc.27-én Máriakéménden a kegytemplomban történt.
Ebben az anyakönyvben szerepel az apa::Hornung Joannes "molitor:"lakhely Szederkény.

Az anyagban szereplő Hornung Ede valószínüleg mostoha testvére volt ,mert az apa második feleségétől  Litzenburger Margittól ,született meg Zsófia.1859-ben. Zsófia mindössze 14 éves,amikor feleségül megy Lieber Imre tanítóhoz   1873-ban.,Máriagyüdön.Most vettem észre,hogy a házassági anyakönyvükben 16 évesnek írták

Üdvözlettel:L.Éva

Kutatott helyek:Villány,Ráczpetre,Szajk,Szepetnek,Szederkény, továbbá Tiszaörs és környéke.
Nevek:Teppert,Lieber,Litzenburger,Hornung,Schaich(Schaig),Szampl,Tamedler,
Tiszaörsön:,Gólya,Czirbik,Sághy,(Sági)Szakács,Macskás,Fekete.