[Csaladtortenet 2] anyakönyvek átírása

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Jan. 13., P, 11:05:58 CET

Vidéken is sok első- és másodpéldány megsemmisült a háborúban (sokszor az oroszok anyakönyvekkel és más hivatali iratokkal fűtöttek) ezért van, hogy amint Babcsányi kolléga is írja, újra le kellett gyártani őket az 50-es években - Rákosi címeres papírra. Szóval nem meghamisítás, emögött semmi politika nincs, olyan papír volt akkor.NJ