[Csaladtortenet 2] 109 évesen meghalni 1732-ben?

Dr. Szegõ Ágnes orban_99 at yahoo.com
2012. Jan. 13., P, 20:25:02 CET

Kedves György és Listatársak,valóban kétséges az ebben az időben meghalt emberek pontos életkora, de valószínűleg tényleg nagyon idős ember lehetett.Én egy szépanyámnál találtam 98 éves halotti kor bejegyzést, de szerintem túlbecsülhették.Volt még egy talán rokon (szépapám testvére?), aki 1905-ben 104 évesen halt meg, annyit tudok, hogy 1835-ben már felnőtt, családos emberként szerepelt egy összeírásban.üdvözlettel:Dr. Szegő Ágnes