[Csaladtortenet 2] 109 évesen meghalni 1732-ben 2

Becze János beczejani at freemail.hu
2012. Jan. 13., P, 21:36:58 CET

 Szerintem, lehet egy-egy kirívó korú, de az, hogy egy családban több is?
Erre is van példa.

Réső Enzsel János élt: 1831.-1927. 96. évet

Réső Enzsel Sándor élt: 1835.-1926. 91. évet

Réső Enzsel Gábor élt: 1841.-1933. 92. évet

Mind a hárman Réső Enzsel János, és Kontha Eszter gyermekei, tehát édes testvérek, és mind a hárman elmúltak 90- évesek, mikor elhunytak!
Anyakönyvi, és temetői adatok is alátámasztják.

BJ.