[Csaladtortenet 2] kitelepítettek

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2012. Jan. 13., P, 22:21:49 CET

Nagyesztergárról nekem is van egy fotó a kitelepítettek névsoráról, ami egy emléktáblán van a katolikus templom falán, csak nem küldtem el, amikor ment a háborús emlékmű dömping. Ez vajon abba a rovatba betehető a honlapon? Valamilyen szempontból a háború következményei közé tartozott, még ha nem is elesettek voltak az illetők.

Ákos