[Csaladtortenet 2] kitelepítettek 2

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2012. Jan. 14., Szo, 01:08:20 CET

Kedves Társaim!

Amikor elkezdtem a családfát épiteni arra gondoltam,
hogy vezérfonal legyen unokáimnak. Munka közben
bövült az adat, felmerült a kérdés, melyiket vigyem tovább,
melyiket hagyjam ki?
Úgy döntöttem, hogy minden ágon ( 4 enyém, 4 páromé)
visszamegyek ameddig tudok és megrajzok egy karácsonyfa
tetejét néhány generációval.
Ezután azokat kötöttem be akikkel kapcsolatba kerültem.

Ennek a gondolatmenetnek következményeképen a kitelepültek
kimaradtak, mert szétszórva lettek elhelyezve általam ismeretlen
helyekre.

Volt aki megtalált, bekötöttem és a családfát postáztam.

Az általam ismert kitelepítési listát nem publikálom éppen azért,
mert az érintettek nem adták beleegyezésüket.

Üdvözlettel
Angéla