[Csaladtortenet 2] Kramerius veszteséglista

vvillanyi vvillanyi at t-online.hu
2012. Jan. 14., Szo, 15:23:19 CET

Kedves Hozzáértõk!

Megtaláltam nagyapám  testvérét az 1918-as
veszteséglistán  (Balogh János, szül. 1891.
Táska). Sajnos az oldalt nem tudom letölteni, a
gépem nem engedi.  Nagy örömet szerezne vele az,
aki megnézné számomra, hogy van-e valami pontosabb szegény unoka-
nagybátyámról. Annál is inkább, mert - bár
kerestem- nem találtam meg a róla szóló halotti bejegyzést sem szülõfalujában.

Elõre is köszönöm!    Villányiné  Marika