[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Mike Sándor

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Jan. 15., V, 09:40:41 CET

Kedves Kutatótársak,

Mike Sándor gyűjteményéről nem tudtam, de,

Még 2009-ben voltam egy konferencián, ahol az erdélyi Pál-András Sándor tartott egy előadást és az alábbi két forrásra hivatkozott (kincsek!)

Kelemen Lajos - Genealógiai gyűjtemény (Kéziratban a Kolozsvári Nemzeti Levéltár)

Gyulay Sarkanytyus Richárd  - Genealógiai gyűjteménye kéziratban (Kolozsvári Nemzeti Levéltár)

Tegnap beszéltem Szücs Istvánnal Ő szívesen megszervezne az érdeklődőknek egy olcsó kolozsvári levéltári utazást anyakönyvek fotózására.

Ha ezekhez a fenti kincsekhez is hozzá lehetne férni én is szívesen elutaznék.

Üdv

Hunyady Laci