[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól / Barna kéziratos gyüjteménye

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Jan. 15., V, 12:49:57 CET

Kedves István,
Gondolom ez Barna Mihály gyüjteménye, ami az 1890 években irodott és került
a MNM-ba majd onnan az OSZK-ba.
Különben Bécsben egy Kende nevű ur ilyen cimmel kiadott Barna gyüjteményéről
egy könyvet, feltételezem
a családok indexlistáját tartalmazza. Ezt a Mormonok Bécsben mikrofilmre is
vették.
Ha megnyered a pert szoljál, mi lefényképezzük, csak engedjék meg.
Láttad különben már? Nagy élmény, főként latinul van, és igen nehezen
olvasható!
Legközelebb ha Bécsbe megyek kikérem Kende könyvét az ÖNB-ben, érdekel.
üdv
Hunyady Laci