[Csaladtortenet 2] pálinkafőző?

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2012. Jan. 15., V, 19:42:33 CET

Kedves Kutatótársaim!

Ezt, mint a családfakutatás mellett a pálinkafőzés iránt elkötelezettnek
muszáj megosztanom veletek. Kiskundorozsma halotti anyakönyv 1740.dec.31.-i
bejegyzés (az év utolsó bejegyzése) szerint meghalt Pálinka Főző!!!!!
Mintha csak a Pálinka a vezetékneve lett volna, a Főző pedig a keresztneve.
Akkoriban vajon hogyan telepítettek gyümölcsfát, vajon milyen
eszközrendszerrel főzhette  ...  és hát nem volt neve annak a nyomorultnak??
Szerintetek hány évesen hunyt el? (Abban nem vagyok biztos, én 70-nek
olvastam.)
gy.