AW: [Csaladtortenet 2] anyakönyvi bejegyzés

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Jan. 15., V, 21:39:03 CET

Kedves Éva!
Lehet, hogy nem ő volt a hivatalos anyakönyv vezető?
Vagy pedig még nem volt mindenki teljesen tisztában a hivatalos állami anyakönyvekkel?
Láttam már olyant a kezdeti időkből, hogy meghökkentem a bejegyzésen.Minden rubrikát figyelmen kívül hagyott, stb.
Érdekes lenne látni a bejegyzést és az elöző két gyerekét is.
De mi van, ha a szülők az állami anyakönyvezés ellen voltak és tiltakoztak elllene?
Sok lehetséges ok van.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -