[Csaladtortenet 2] Császári generálisok

István Mátis matis45ist at gmail.com
2012. Jan. 17., K, 11:45:00 CET

Kedves Kutatótársak!

Ez év is SZÉPEN indult! Úgy látom, hogy figyelmesek és aktívak Vagytok.
Sorra jelennek meg a közzé tett tanulmányok, füzetek, könyvek, egyebek.
Jó a kisérő szöveg: "talán érdekel valakit"! Hát persze, hogy érdekel, mert
kutakodok. Sosem tudom előre, hogy mit találok, mit hasznosíthatok belőle.

Baiesdorf Kristóf "Császári generálisok (1618-1815)" könyve szép gyüjtemény
200 év jeles személyekről. ( A 115 oldalt kinyomtattam.) Gondolom más is.

Köszönöm Kristófnak, és Mindenkinek, akik hasonló cselekedetet tesznek.

Folytassátok tovább a MaCsE szellemében!!!

Mátis István/Pista