[Csaladtortenet 2] utónevek

c.h.baiersdorf at t-online.de c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Jan. 18., Sze, 12:38:50 CET

Kedves Pista,

nagyon szomorú dolog! Az ilyesmit nem szabad elfelejteni soha!
De azt se, hogy magyarok is jártak így el románokkal, s nem csak ... !
És legalább olyan barbár módon.
Egyiket se felejtsük, s próbáljunk belöle tanulni.
Hogy mit, azt már nem mondom, azt mindenki saját belátása szerint képzelheti
el.

Elnézést!

Üdvözlettel,

Kristóf (Baiersdorf)