[Csaladtortenet 2] már megint koncolnak?

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Jan. 18., Sze, 16:11:58 CET

Kedves Kristóf!

Még csak az hiányozna, hogy mindenkia a saját belátása szerint képzelje
el....

Egyébként nem értem, miért kellett felhozni a kontra (?) esetet, mintegy
valamelyest csiszolandó a románok koncolásos bűnét (tudom, hogy nem azért).

Ez az én érzékenységemet kissé sérti.
Nem nagyon...., mert hozzá vagyok már szokva, de gondoltam megemlítem.

Úgy gondolom, Pista levelére  nem ez lett volna a részvéttel teli válasz
sem. (Bár a levél alján előre elnézést kértél  :)

üdv: Előd

Kedves Pista,

nagyon szomorú dolog! Az ilyesmit nem szabad elfelejteni soha!
De azt se, hogy magyarok is jártak így el románokkal, s nem csak ... !
És legalább olyan barbár módon.
Egyiket se felejtsük, s próbáljunk belöle tanulni.
Hogy mit, azt már nem mondom, azt mindenki saját belátása szerint képzelheti
el.

Elnézést!

Üdvözlettel,

Kristóf (Baiersdorf)

Kedves András!
Egyik anyai felmenőmet Ferike nevű kislányával - s sokszáz ott élő
magyarral - együtt Preszakánál 1848 október 23-án a románok felkoncolták...
BalásPista