[Csaladtortenet 2] Fw: tömeges öngyilkosság

Gaal Sandor g_or at freemail.hu
2012. Jan. 22., V, 14:41:51 CET

Kedves Ákos és T. Listalakók ! "Tud valaki valami helyi okról ebből az időből, vagy egyszerűen ez teljesen "normális" volt akkoriban?" Magam keveset, egyik ágon az Ormánságban vagyok érdekelt, ott egy-egy esemény, gondolat családi döntés megértésében pl. Kodolányi János volt segítségemre.Békés városka esetében talán Féja Géza segíthet. Korszakos kötete 1937-ben jelent meg.Hátha...        itt lesz:                      <http://mek.oszk.hu/05000/05017/>
Minden jót Mindőtöknek!

üdvözlettel:
           Gaál Sándor
http://www.tfvk.koznet.hu/alapitvany/index.html