[Csaladtortenet 2] Baumgartner Totis

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Jan. 22., V, 19:04:36 CET

Kedves reagálók,

az, hogy a listán milyen választ kapott az úr, az egy dolog - a
szándék segítő volt, ez tény.
Privátban kapott többfelől is választ - köztük tőlem is, ahol
javasoltam is neki megoldási irányokat.

Mellesleg azt akarja tudni, hogy a tatai anyakönyvben 1820 tudomisén
hanyadikán született Baumgartner Antal szülei, leginkább apja honnan
származik, tekintve, hogy a születési anyakönyv nem tartalmaz erre
vonatkozó utalást.

Ötleteimet, javaslataimat - linkekkel - megírtam neki magánban.
Visszaválaszolt, hogy köszöni, megpróbálja. Ehhez képest engem is
meglepett, hogy újra itt az emailje.

Üdv:
Krisztián