[Csaladtortenet 2] Fw: Re: Vízimolnárok füzet scannelve

Lévai Zoltánné Éva levai44 at freemail.hu
2012. Jan. 22., V, 20:03:13 CET

Kutatott helyek:Villány,Ráczpetre,Szajk,Szepetnek,Szederkény, továbbá Tiszaörs és környéke.
Nevek:Teppert,Lieber,Litzenburger,Hornung,Schaich(Schaig),Szampl,Tamedler,
Tiszaörsön:,Gólya,Czirbik,Sághy,(Sági)Szakács,Macskás,Fekete.

----------Eredeti üzenet----------Dátum:2012. január 22., vasárnap, 20:02:20
Szerettem volna letölteni a jelzett füzetet,de nem sikerült.
Kérem,ha valakinek megvan,másolja le ,küldje el nekem Szederkény molnárainak névsorát.

Werner Györgynek szívesen bescannelem és elküldöm azt az anyakönyvi másolatot,melyben Hornung János férjem ükapja ,szederkényi molnár neve szerepel.

 Üdvözlettel:L.Éva