[Csaladtortenet 2] Tömeges Viktor

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Jan. 22., V, 21:30:52 CET

A tömeges öngyilkosság dolgot Jakab Roland Ákos listatársunk indította, nem feltétlenül vita generálásának szándékával, csupán az esetleges közös eredőkre volt (lett volna) kíváncsi.Hasonló dolgokkal találkoztam, és megmondom őszintén eddig azt hittem ez csak az irodalom által felfújt dolog, de nem, aki budapesti halotti anyakönyveket nézett, biztosan találkozott a cselédlányok többnyire mérgezés általi öngyilkosságával. Ez is megérne egy misét a Viharsarok mellett.Mindez túlmutat a családtörténeti kutatásokon, de nem éppen az (is) lenne a feladatunk, hogy rámutatunk, feltárunk társadalomtörténeti összefüggéseket is?! Egyik ilyen lenne az öngyilkosság témája, mert sajnos a múltban és jelenleg is élen járunk az önpusztításban.NJ