[Csaladtortenet 2] frissített erdélyi adatforrás-jegyzék

Janos j_kocs at yahoo.com
2012. Jan. 23., H, 15:21:01 CET

Kedves Levtársak!
Ahogy többen is észrevettétek, az Erdélyi Genealógiai Társaság www.erdelygen.ro honlapja, már hosszabb ideje nem elérhető. Addig is amíg lesz elegendő idő foglalkozni vele és tárhely gondjaink újra megoldódnak, Sztrányai György és Ildikó javaslatára, Lerch János hathatós segítségével frissítettük a régebbi www.erdelygen.uw.hu-n a pillanatnyilag nálunk elérhető adatforrások jegyzékét, kijavítottuk az e-mail címeket és az észrevett hibákat. Millió köszönet érte!
Ha átnézitek a jegyzéket, láthatjátok mivel voltam / voltunk elfoglalva az utóbbi időben.

"ERDÉLY ÖSSZES" lett a cél - de erről már mintha írtam volna...
Üdvözlettel, Kocs János - Sepsiszentgyörgyről