[Csaladtortenet 2] Stolfa , Posch, Omelka

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Jan. 25., Sze, 01:56:29 CET

Kedves József,
Én is valami ilyesmit tudok: Bp-en egy izráelita Posch-lányt ismerek,
Veszprémben pedig ezt az Endre-féle romkat dinasztiát. Utóbbiak jónevű
könyvesboltos-nyomdász família és sokan, jó régen, Pósára magyarítottak.
Tegnap láttam egy nagy családi sírboltjukat Veszprémben, mert egy
temetésen éppen ott jártam.
ÜdWV