[Csaladtortenet 2] Kárász település Szabolcsban?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Jan. 25., Sze, 16:00:38 CET

Kedves István,

Kárászt rögtön feloldom Neked: KARÁSZ a településnév, mindjárt az
arcomba ugrott, ahogy felnagyítottam Szabolcs vármegye térképét
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dd/Szabolcs_county_map.gif)
- mai neve: Nyírkarász
Cs.kenéz pedig Cserepes-Kenéz néven szerepel ugyanezen a térképen - ma
Újkenézzel azonosítanám

Üdv:
Krisztián