[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Temes vm nemes családjai

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Jan. 26., Cs, 12:32:36 CET

Kedves családfakutatok,

Az Almássy téren a VII kerületben müködik a Historiaantik antikvárium és könyvesbolt. Nagyon ügyesen ráálltak a régi történelmi könyvek reprintben való megjelentetésére. Nagyon sok családtörténeti munkát is kiadtak, amelyekhez ma már árveréseken lehet csak hozzáférni hihetetlen árakon.

http://www.historiaantik.hu/index.php?p=kezdolap

Több nemességgel kapcsolatos könyvet vásároltam náluk, amit ma hoztam el. Elbeszélgettem a tulajdonossal és mondta, hogy Lendvai Miklós: Temes vm. nemes nemes családjai (1-3. 1896-1905). köteteiből kinyomtatták már reprintben az I-II kötetet, de sehogy se tudnak a nyomára bukkani a III. kötetnek, ami nem önnállóan, hanem a temesvári székhelyű Délmagyarországi Történelmi és Régészeti Múzeum Társulat 1905 évkönyvében jelent meg.

Minden probálkozása eddig az évkönyv fellelésére kudarcba fulladt. Megigértem neki, hogy felteszem a listákra, hátha valakinek megvan, és ez is hozzáférhető lehetne számunkra.

üdv

Hunyady Laci