[Csaladtortenet 2] kérdés: fiatal vőlegényhez

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Jan. 27., P, 15:11:12 CET

Tisztelt Tagtársak!

Mivel tudjuk, hogy pl Árpádházi Szent Erzsébetet kisgyermekkorban adták
férjhez Thüringiába az őrgrófhoz, így nem csodálkozom semmin. Valamit:
Volt 1-szer egy TV-műsor Mária királynénkról, akinél az akkor 13-14 éves
uralkodótárs Luxemburgi Zsigmond őfelsége már el akarta hálni a házasságot.

Ezek után: semmin nem csodálkozom.

Tisztelettel:

Tamás