[Csaladtortenet 2] macse tagság

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Jan. 27., P, 18:57:05 CET

Kedves Robi!

Itt nálunk a Listákon és az Egyesületben mind egyformák vagyunk, ezért
tegeződünk.
Ezt mindenki hamar megszokja.

A munkába jelentkezőket mindig örömmel fogadjuk, de ahhoz hogy személyre
szóló ajánlatot tegyünk, jobban meg kell ismernünk:

aki hozzánk jön, az bemutatkozik - kicsit részetesebben, mint amit küldtél:

ki vagy, mivel foglalkozol (hobbi), esetleg család, ha megtisztelsz minket
(mi itt egy nagy család vagyunk) és főleg, mit gyűjtöttél már eddig össze,
milyen technikát használsz, és persze mely családok kutatásában vagy
érdekelt.

Ha a Családtörténeti listára még nem jelentkeztél be, sürgősen pótold!

Üdv. Judit