[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól / RENDERVÉNYÜNKRŐL pár szó

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Jan. 27., P, 22:19:45 CET

Kedves Családfakutatók!

Nektek is elküldöm a MACSE tagoknak küldött körlevelemet,

hiszen ebben "Az év levéltára" mozgalomban többen közületek Ti is részt vettetek.

Különben is ez a siker mindnyájunk öröme, hiszen a levéltárosokkal a minél jobb kapcsolat

mindenkinek a hasznára válik.

Köszönet is érte, és kérünk Titeket a 2012 éviben is szavazzatok majd!

üdv

Hunyady Laci