[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás, segítségkérés

Imre Dulai dulai.imre at gmail.com
2012. Jan. 27., P, 23:42:08 CET

Tisztelettel üdvözlöm e levelezőlista tagjait!

 Dulai Imre vagyok, Debrecenből. Nemrég kezdtem a kutatást, egy kedves
kollégám, Wacthtler Géza biztatására vágtam bele... Még elég keveset
sikerült kiderítenem, mert az őseim szinte kivétel nélkül szegény sorsú
zsellérek, napszámos földművesek voltak, és úgy sejtem, túl mozgékonyak
is... A következő ritkábban előforduló családnevekben vagyok érintett:
Dulai, Domoszlai, Pápes, Pacsuta, Czibik, Péderi(y), Hanschild(t).
Területileg Heves és Borsod-Abaúj-Zemplén megye lefedi az eddig megismert
őseim lakhelyeit. Ha van valaki, aki ilyen nevű felmenőkkel
büszkélkedhetik, kérem szíves segítségét!

Még egyszer köszönettel: Dulai Imre