[Csaladtortenet 2] Mormon adatbázisból letöltés ill. nyomtatás

vvillanyi vvillanyi at t-online.hu
2012. Jan. 28., Szo, 12:15:05 CET

  Kedves Hozzáértõk!

Próbáltam néhány oldalt a mormonok katólikus
adatbázisából kinyomtatni magamnak - a régebben
összegyûjtött adatok pontosítása, kiegészítése
végett -  sajnos sikertelenül, a kinyomtatott
oldalakon nincsenek adatok. Valamit rosszul
csináltam vagy valóban nem lehet kinyomtatni az
oldalakat csak olvasni? Kérem, segítsetek, van-e
lehetõség a nyomtatásra s miként?

Letölteni (elmenteni) sem sikerült az oldalakat
:-((  Igaz, nem vagyok egy számítógép-szakértõ,
talán van az elmentésnek is valami módja.

Várom tanácsaitokat, segítségeteket, üdvözlettel: Villányiné Marika