AW: [Csaladtortenet 2] Lerombolt települések

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Jan. 28., Szo, 14:36:22 CET

Kedves Listatársak!

Ez nwemcsak középeurópában van így!
Angliában a háború alatt kisajátítottak egy falut, ami akkor érthető volt, de még mindig nem adták vissza, hiába kérték a volt lakosok.
A legutóbbi időben egynek (vagyis a rokonainak) megengedték, hogy az ottani temetőbe temessék.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -